7.

zlatan


Zlatan är inte lite het han. Just nu gör jag inte så mycket ligger mest och väntar på att min älskare Zlatan Ibrahimovic ska ringa mig och säga god natt...... Tyvärr kan jag nu få vänta ganska länge, men i värsta fall får jag väl ligga här tills jag dör. Han är så grymt snygg.


Alle eller hur! Jag vet att du inte sviker mig, eller?


6.

dansIdag har vi dansat igen, streetdance. Det är en nybörjarkurs men så känns det verkligen inte. I början går vi igenom steg långsamt och jätte noga, då känns allt lugnt och bra. Men helt plötsligt går musiken igång och lugnet förvandlas vips till stormen. Det går jätte fort och alla stegen som man innan kunde så bra förvandlas till en stor gröt och man står där som ett fån.. Men ändå om man framstår som världens sämsta dansare är det ändå roligt. Plus att det är grymt mycket status och säga att man dansar. Killar som dansar är ändå de hetaste, tänk på det.

5.

tandställningen


Tandställningen.
Ibland saknar jag faktiskt den men jag måste erkänna att resultatet blev riktigt bra. Jag ångrar mig inte. Tänk på det allesammans som har tandställning nu. You´ll not be disappointed!

4.


mjuk













Mysbyxor
, jag älskar det.
Perfekt dagar då man inte orkar någonting alls. Som den här veckan, de   passar perfekt den här veckan, jag orkar nämligen ingenting. Vi har så   mycket saker som borde göras men jag orkar verkligen inte.  Så klart har   jag använt mysbyxor den här veckan, inte bara en dag utan alla. Det är   nästan pinsamt men jag orkar verkligen inte. Ska ta tag i allt nästa vecka, i   alla fall försöka.

3.

millall


Till helgen ska vi spela DM, i Lundbtstrand. Sen ska jag ägna hela helgen åt flickan i mitten.  Alexandra Angin. Hon är den bästa vän man kan ha, synd för er att hon är min bästa vän och inte era. Världen är inte alltid rättvis.

Vill bara ursäkta den totalt vidriga bilden, men tillsammans är vi alltid snyggast! Även i bandana...

2.

Nej jag vill inte få in den där världen
den är så tom och tyst och tvär
Och min tunna karaktär
bara vrider och vänder sig
och vill va bättre man för dig
Ett smartare drag en lösning
En lanterna på din gungande båt
ja jag vet att jag sluter igen
Men det känns som om det är mig dom vill åt
Ja jag vet men det känns så än

1.


Nu är jag tillbaka igen efter klagomål från Alle.
Men för att det ska bli roligare att sätta igång igen nu efter mitt långa uppehåll så skapade jag en ny blogg. Min förra
Millo.blogg.se.

Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!