344.

Då så, då var de dags för nyår igen. Fast den här gången kom de inte så lämpligt. Eller kanske var de febern som inte kom så lämpligt. Med feber, huvudvärk, illamående och hosta ska jag fira in de nya året. Inte så pepp kanske. Jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska orka gå på middagen jag är bjuden till, eller om jag ska vara boring och vara hemma i min varma sköna säng. Vad är en nyårs afton? Den kan vara långtråkig... och alldeles alldeles underbar. Men får se helt enkelt.

GOTT NYTT ÅR på er i alla fall!

343.

Idag fyller mammo år, grattis till henne!
Hon fick ett par rosa mysbyxor och en skiss på hennes nya skor, av mig och min söto bror när vi väckte henne klockan 9 med skönsång. Hon blev glad som tur var och nu är jag väldans trött pågrund av den tidiga uppgången. Men de var värt de. Vi åt goda nybaktabullar idag och glasstårta. Är de inte mysigt när folk fyller år. Keligt bara att mamma fyller år idag och pappa fyller år i övermon. Lite tätt inpå varandra kanske.. 

image266
  

342.

Idag har varit en riktigt mysig kväll med Andrea. Fika + promenad + utsikt + massa prat, sånt gillar vi verkligen. Jag gillar henne verkligen ♥

341.

Nu sitter jag här i min stora svarta mysiga halsduk, tittar ut genom förnstret där allt är svart och mörkt. Blir jag lite smått depp. Eller jag var de kanske redan från början. De känns som om jag saknar något (då menar jag inte Simon, honom saknar jag såklart över mycket) men jag saknar att något. Jag vet inte vad. Men jag saknar nog lite att vara den där galna tjejen som är överallt hela tiden och älska det. Nu känns mer alltihopa tafatt. Skärpning Milla. Får väl försöka ändra på de till 2008. Jag vill att de ska bli ett bra år. Ett riktigt jävla gött år, då jag lär mig säga nej och planera.

340.

Jag måste bara säga att jag är kattvakt åt världens sötaste katt, Stellan. Eller bäbzor som han också kallas ♥
Söta kollaget som jag fick av Alle i 18-års present i bakgrunden också.

image265


339.

6 dagar kvar till Simon kommer hem, woopie. Jag längtar.

338.

image264

De har tyvärr blivit lite väl lite av de goda den sista tiden. Jag saknar dessa små söta gullungarna. Men så fort tiden finns så ska jag umgås med dem. De är trots allt helt underbara. Synd att alla inte har samma tur som mig bara som får umgås med dem. So fuck off, they're mine!


337.

Jag sitter här och tvekar. De är 9 dagar kvar till pappas 50 års fest och jag har inte bestämt mig ännu. Ska vi sjunga eller inte? Jo men va fan, vi måste! Ska vi sjunga Beatles då kanske? De är ändå mysigt. Men grejen är, jag är inte rädd för att göra bort mig de har jag gjort så många gånger förut. Men folk kanske inet tycker de är en rolig grej som vi gör? Fast jag vill att pappo ska minnas dagen, så ja de blir roligt!
Men när man väl har bestämt sig för att göra de, va häner sen? Jo, visst ja.. Vilken/ vilka låtar ska sjungas? Jag har några förslag men får nog forsätta fundera lite till. men de här blir nog roligt, med rätt kläder blir allt bra ska ni se.

image263
bild från:
www.beatles1.se/feedback.htm

336.

Julen har varit mysig, låt korten tala för sig.

image257
image258
image259
image260
image261
image262
 

335.

Äntligen hemma igen. De var verkligen segt att jobba idag. Regn, regn, regn. Serriöst ÄCKLIGA regn. De är bara mysigt om man sitter och tittar på film. Vilket jag säkert kommer göra ikväll. Eller hoppas jag.

334.

Snart ska jag iväg och jobba. Bara tre timmar så man står ändå ut. Inga problem. Men idag har varit en långdag. Gick upp snor tidigt idag pågrund av min körlektion. Shit den hade jag verkligen helt förträngt. Men jag hann som tur var. Men påvägen tappade jag mitt headset, suck. Om någon finner ett mörkblått headset till en Sony Ericsson snälla ge de till mig. Jag hade blivit väldans glad då. Alltid är de jag som tappar eller förstör. Hoppas de kommer tillbaka i alla fall, annars är det jag som blir ett cancerbarn snart. Jag pratar alldeles för mycket i telefon. Farligt mycket. But i love it, so  i'll still doing it.

333.

image256

Milla och pappar har varit ganska snygga genom åren tillsammans.

332.

Jag är en springtur tröttare i benen och de känns bra. De var längesen nu. Bror och jag klarade av de bra.


Bilden är från i sommras sen en av de första gångerna jag träffa Simon. Mitt hår va lite fucked up, de gillar vi. Jag gillar att bara vara som jag är. SKABBIG. Jag sitter här och kollar på bilder sen i sommras. Vilken konstig sommar de var i år. Så konstig men skönt. Jag längtar lite tillbaka. Vintern i all ära. Jag gillar kyla, mysiga filtar, te och film. Men vad är vintern utan snön? Fast de är lite som vad är sommaren utan sol. Jaja nu måste jag sova för jag ska upp 8 imon och mata Stellan. Jag är kattvakt till världens sötaste katt, lycka!

image255

331.

Jag vet ärligt talat inte riktigt varför jag skriver, kanske beror de på dåligtsamvete, kanske på uttråkning, nej de är pågrund av dåligt samvete. Min tid räcker inte till bloggen längre, kanske är de konstigt. Men mer konstigt är de nog hur den fanns förut. Jag har alltid haft fullt upp i mitt liv, men inte förrän nu kommer de ifatt mig och jag inser att jag verkligen inte alls har tid till allt JAG vill göra. Utan mer vad andra vill att jag ska göra. Jag vill ju såklart göra de också eftersom de är mina vänner och min famlij. Men de är sällan de är precis när jag känner för de, så där ordentligt så man är riktigt pepp. Fattar ni min känsla. All days long går jag också med en känsla av saknad inom mig. En känsla som bryter ner mig. En känsla som skrämmer mig. En känsla som växer med tiden istället för att försvinna. De är svårt att förklara min andra. Den är mest skrämmande. Jag kan bara se på utan att göra något. Jag önskar jag vore en superhjälte som kunde hjälpa. Men jag kan inte. De suger. Jag borde önskat mig det i julklapp av tomten. 

 

Den här låten får mig att sakna ihjäl mig.

Well baby I've been here before
I've seen this room and I've walked this floor, you know,
I used to live alone before I knew you
And I've seen your flag on the marble arch
And love is not a victory march
It's a cold, it's a broken hallelujah
Hallelujah, hallelujah
Hallelujah, hallelujah

330.

Jag inne i värsta Beatles moodet så nice är det. Sitter här annandag jul i min säng med Beatles musik, plastsyster och sjunger. Msyigt. Dock itne om man kolla ut genom fönstret.. Eller jo men var är SNÖN? De har i och för sig inte varit snö på år och dag på jul här hemma. De förstod jag igår när jag pratade med min 5 åriga kusin. Hon hade aldrig sett snö på julafton, de är ändå illa. Vart är världen påväg? GE MIG SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

329.

Sex avsnitt på en morgon och en kväll. De känns inte okej. Någon är påväg ner i OC-träsket... Long way!

328.

Nu ska jag kolla på OC med min plastsyster Camilla. Jag är beroende...

327.

Tiden kommer tiden går. Nu har de varit jul ännu en gång. Fine jul i all ära, de är ändå mysigt. Något annat kan jag inte säga. Men förra julen i Thailand va nog snäppet bättre. Visst inga klappar blev, visst ingen julmat blev de men oj va underbart vi hade de. Men som David min kära kusin sa, vi åker på annandagen nästa år. "så hinner vi städa också.."

326.

Jag har två sötos som är borta och jag saknar. Ingrid tillbringar sitt lov i Thailand och Simon sitt i Egypten. Hoppas de har världens bästa resor och hundra miljoner gånger bättre väder än oss här hemma. 

image254
underbara kille, 10 dagar kvar, saknar dig ♥


325.

GOD JUL allihopa! Hoppas eran dag varit till belåtenhet, de har min i alla fall varit. Nu är jag mätt så jag kan spy men de är väl så de ska vara antar jag.

324.

Jag ska redovisa om min mormor på onsdag. Hon var så himla söt som barn och så himla vacker under sin uppväxt. Hon är världens bästa mormor ♥

image251
image252
image253

323.

man kan inte annat än gråta, Amanda Jenssen är löjligt bäst i idol♥
De här va de absolut bästa, jag ryser i hela kroppen. Så jävla skön röst, falska toner javisst men va gör de? Hur kan de ens finnas folk i sverige som tvivlar på att hon är bäst i idol 2007? De förstår jag inte. Att Daniel åkte ut va skandal, men vinner Marie är de också skandal när Amanda finns. Bästa låten också.



322.

Måndag den 3/12, då var de december, igen. Herregud va tiden går.


Jag har inte hunnit blogg denna helgen, tyvärr. Fullt upp helt klart. Fredag kväll bestod av plugg (ja jag pluggade en fredag kväll) sen lördag morgon klockan åtta drogs vi upp ur  våra varma sköna sängar för att åka till åmål. Farmor fyllde 80 och de va stort kalas. Trevligt var de. Men inget bloggande då och inget pluggande. Däremot sjukt mycket lekande med mina älskade små kusiner. Okej jag blev trött eller helt slut. Men de finns inget sötare än dem. Söndags övningskörde pappa och jag lite på morgonen innan vi åkte hem. Jag skulle spela match. Vi förlorade men spelade ändå grymt stund tals (grymt). På kvällen fick jag min digitala systemkamera, vilken med jag försökte lära simon att posa. Resultatet kommer någon gång. Har inte istallerat programmet för att föra över bilderna än bara.


image248
image249
image250