322.

Måndag den 3/12, då var de december, igen. Herregud va tiden går.


Jag har inte hunnit blogg denna helgen, tyvärr. Fullt upp helt klart. Fredag kväll bestod av plugg (ja jag pluggade en fredag kväll) sen lördag morgon klockan åtta drogs vi upp ur  våra varma sköna sängar för att åka till åmål. Farmor fyllde 80 och de va stort kalas. Trevligt var de. Men inget bloggande då och inget pluggande. Däremot sjukt mycket lekande med mina älskade små kusiner. Okej jag blev trött eller helt slut. Men de finns inget sötare än dem. Söndags övningskörde pappa och jag lite på morgonen innan vi åkte hem. Jag skulle spela match. Vi förlorade men spelade ändå grymt stund tals (grymt). På kvällen fick jag min digitala systemkamera, vilken med jag försökte lära simon att posa. Resultatet kommer någon gång. Har inte istallerat programmet för att föra över bilderna än bara.


image248
image249
image250

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback