370.

Min mamma är nog världens bästa mamma ♥

image293

image294

369.

image292

Well uh oh, oh I love her because she moves in her own way

368.

Nu har jag varit hemma i snart en vecka. En vecka hur snabbt går livet egentligen? Jag har knappt hunnit sitta vid datorn den här veckan, inte mer än för att plugga. Dödens vecka har det varit mer än möjligt. Aldrig har jag varit så trött som jag är nu. Aldrig har kroppen varit fylld av stress som den varit/ är nu. Aldrig har jag kännt mig så liten och ensam. Aldrig har jag haft så dåligt samvete över att min tid inte räcker till. Aldrig någonsin har jag saknat en stund för mig själv. Aldrig har jag känt att ett matteprov gick så dåligt som de i dag. Aldrig har jag känt pressen att behöva prioritera bort saker. Aldrig har jag kännt mig så här levande i en bubbla. De är obeskrivligt hur mycket jag längtar tillbaka till Italien. En semester utan dess like. Nästan för bra för att vara sann. Överallt var sol, sol, sol och snö. Det var glädje och lätthet. Inga tankar, ingen press och framför allt underbara personer. Jag har aldrig kopplat bort "hemma" på det sättet som den här gången. Jag behövde det och önskar det kunde vara för alltid. Självklart längtade jag efter vissa här hemma men där nere var allt så skönt. De ända man behövde tänka på var vilken mat man skulle äta eller hur man skulle klara backen ner på skönaste sätt. Känslan att var fri fanns där, fri från alla måsten. Jag längtar tillbaka.  

image288
image289
image290
image291

367.

Efter en timmas sönder stressande är tre väskor packade. Nu är jag jag bredd på en vecka med snö och roliga människor. Nu väntar jag bara på den 30 timmars långa bussresan som komma skall imon. Wooopie. Ha ett bra lov, puss&kram ♥

366.

image287

Vi har precis ominstallerat datorn våran, äckliga virus så onödigt. De betyder i alla fall att jag inte kan dela med mig av mina favoriter från foton jag tagit vilket jag hade tänkt. Den här låg däremot på bloggen ej publiserad och jag gillar skarpt denna bilden. De är min plastsyter Camilla (yeah vi heter likadant) hon är så himla söt. Hon är väldigt fotogenisk och jag älskar hennes utseende de är så speciellt på något sätt, flickigt samtidigt som de har mer grova drag. Snygg är ett väldigt beskrivande ord. Ljuset kommer helt rätt på henne, hon är centrerad (jag älskar centrerad) och fokusen ligger på henne och trädet. Fint väder var de också den dagen. Fler sånna dagar tack. Idag har jag i alla fall bara haft en lektion, jag började klockan 8,45 och slutade 9,50. De gillar vi. Vad jag inte gillar är att jag går runt med utslag i hela ansiktet och ser allmänt äcklig ut. De kliar också så jag hoppas de kommer försvinna snart, PLEASE.

365. ingrid och snö, snart

Snart, srt bär de av igen. Jag längtar för mycket till sportlovet och Italien. Kan de bli mycket bättre? På frågan finns nog inget mer svar än NOWAY. Ett plus i år är att jag ch Ingrid känner varandra redan från början, woopiedo. Imon ska jag börja packa och titta vad jag ska ha med mig osv. Måste testa allt om de passar ect. jag är så pepp**