366.

image287

Vi har precis ominstallerat datorn våran, äckliga virus så onödigt. De betyder i alla fall att jag inte kan dela med mig av mina favoriter från foton jag tagit vilket jag hade tänkt. Den här låg däremot på bloggen ej publiserad och jag gillar skarpt denna bilden. De är min plastsyter Camilla (yeah vi heter likadant) hon är så himla söt. Hon är väldigt fotogenisk och jag älskar hennes utseende de är så speciellt på något sätt, flickigt samtidigt som de har mer grova drag. Snygg är ett väldigt beskrivande ord. Ljuset kommer helt rätt på henne, hon är centrerad (jag älskar centrerad) och fokusen ligger på henne och trädet. Fint väder var de också den dagen. Fler sånna dagar tack. Idag har jag i alla fall bara haft en lektion, jag började klockan 8,45 och slutade 9,50. De gillar vi. Vad jag inte gillar är att jag går runt med utslag i hela ansiktet och ser allmänt äcklig ut. De kliar också så jag hoppas de kommer försvinna snart, PLEASE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback