394.

Studentbalen, lördagen den 24/5-08. Nu är det fan inte långt kvar!

innan balen med mormor
innan balen
innan balen
jaghjärtasimon

393.

Idag har jag varit effektiv, wie. Jag har skrivit om mitt historia arbete (tackvare att datorn helt random raderade det), skrivit två specialidrotts upgifter och börjat plugga till provet. Plus att jag hjälpte karin att bära hennes tunga kassar med kläder till Miss Ragtime. Fick som tack för hjälpen två jeans jackor och ett skärp, JACKPOT! Nu ska jag iväg på musiktreornas slutkonsert, woopie.


392.



snygga skyltfönster i köpenhamn


Jag längtar tillbaka till Köpenhamn, där jag var förnågra veckor sedan med mina vänner, det är en sån mysig stad.

391.

Nu har jag inte mycket kvar, jag börjar se ljuset. Svenska uppgiften lämnades in igår och nu är det bara historian, religionsredovisning, specialidrotts inlämning + prov och designen kvar. Jag är en happy person!!!!!

söt liten flicka med stor rosa ballong i köpenhamn

390.

En helg har gått. En riktigt rolig helg även om de inte varit bästa vädret och skador. Gräs, bollar, laget, svett, blåmärken, hejar rop, mål, klister, skrapsår, vänner, glädje, sorg, kyla, värme, sol, regn, moln, pollen, skratt, tårar, tjejer, killar och JA de har varit ARANÄS OPEN i helgen. UNDERBART.

389.

Idag har jag och Johanna varit på stan och letat skor till bal och student. Efter många om och men kom vi hem med tre påsar. En till mig och två till Johanna, skönt. När jag kom hem hittade jag även ett par helt okej vita shorts i min mors gaderob som jag funderar på att ha på mig. Jag orkar verkligen inte leta längre. Skorna var i alla fall riktigt söta och jag är jätte nöjd. Ett plus var att de var SJUKT sköna också, sånt gillar vi. Johanna däremot fann både balskor (höga, vita kilklacks pumps) och ett skor till studenten (svarta sandaler, gladiator inspirerade) mycket bra köp av henne också.

388.

Har lite fula mobilbilder på från IT/medias berlin-kroatien-prag skolresa som jag tänkte slänga upp. Jag drar i alla fall en härlig slutsats om att mina vänner är jävligt snygga och resan var R-O-L-I-G!

image311
image312
image313
image314
image315
image316
image317
image318
image319
image320


387.

Simon är i prag nu och jag saknar honom ♥

image310

386.

Allergin gör mig galen. Jag inget annat än kliar mig i ögonen och snorar nu för tiden, hemskt är det.  Ändå är de så fint ute så man inte vill klaga. Våren är nog den finaste årstiden av dem alla. Snart är den över och då kommer sommaren. Jag längtar efter ledighet, jättemycket. Jag vill slippa bry mig om betyg, ångest och stress. Jag vill inte vara fångad längre. Jag vill  ligga vid havet och känna doften av sommar. Jag vill gå promenader mitt i natten i den ljumma sommarnatten och känna mig fri och levande. Jag vill samla vännerna sitta på en altan med bra musik, prata och dricka vin. Jag vill göra allt sånt jag inte hinner nu.

image309

385.

Va dålig jag är. Jag klarar verkligen inte att sköta ett liv och en blogg samtidigt, även om bloggen handlar om mitt liv. Skumt. Men hur ska man hinna allting. De är 23 dagar kvar till studenten. FATTA 23 DAGAR!? Hur sjukt är inte de på en skala. Men ändå har jag galet mycket jag ska hinna med. De är svenska, multimedia, historia och design kvar. Igår blev relgionen i alla fall klar, BRA JOBBAT!
Funderar på att jobba med historian den här veckan och dränka mig i svenska nästa vecka istället. Designen tar jag veckan efter de.. De är helt sjukt, inte nog med attt de är mycket att göra de finns ju ingen tid till det heller. Jag har tappat mer än hälften av mitt hår (helt serriöst) pågrund av stress de senaste halvåret. KUL. Jaja de är väl bara att kämpa på antar jag. Dock saknar jag motivation.