168.

De har regnat idag. Även om de regnat hela sommaren så hade jag ändå glömt hur blöt man kan bli av regn. Vi som går i den mobbade byggnaden såkallad "lillebäck" är ju tvugna att gå utomhus för att komma till bamba. Så även idag fast de regna. De kom ingen persolig taxi eller nått, suck dålig service. Så vi blev riktigt blöta speciellt påväg tillbaka. Jag hade i alla fall mitt fina papegoja halsband som bara kostade 10 kr på secondhand. Sånt gillar vi. Jag älskar förresten de jeansen. Även om jag typ aldrig använder dem men ändå. De känns typ som att gå runt i leggings/tights. De va ett bra reakap för typ två eller tre årsedan. Fast tackar vet jag symaskiner som kan sy om tills de blir som man önskar. Fast jag undrar en sak. När ska jag och Ingrid ta tag i våra liv och låta vår omtalade sydag bli av. Jag längtar. Är ofta sugen på att sy. Men har inte riktigt tagit tag i de hela. Men en dag ska jag verkligen försöka sy alla mina idéer. En dag i drömmarnas land alltså. Nu ska jag faktiskt ta tag i mitt liv på riktigt och försöka läsa ut den sista Harry Potter boken. Så jävla spännande är de just nu.

image148image149 

167.

Måste bara gratta Malin Persson & Rickard Croy i efterskott. Rickard fyllde 18 den 25 Augusti och Malin fyllde den 26 Augusti. GRATTIS på er båda två och hoppas era födelsedagar var mysiga och roliga.


166.

image146

Bara för han är en söto ♥

165.

Nu är mina naglar svarta. Kolsvarta.

164.

Jag är så himla glad. Ni fattar inte, verkligen inte. Jag har gått och suktat efter ett par Acne jeans sedan i våras när jag såg dem första gången. De var som gjorda för mig. Men tyvärr hade jag redan köpt ett par dyr jeans då så jag kände att nej nu får de vara nog. Men tror ni inte jag hittat dem för 50 % och nu kostade bara 600 kr istället. Jag testade dem och jag förstod att kärlek vid första ögonkastet inte bara kan försvinna. Jag var bara tvungen att köpa dessa underbara skapelser. Så nu är jag stolt ägare till ett par gammelblå (om man kan säga så) Acne jeans som är hur snygga som helst. Tyvärr har jag ingen bild ännu men jag hoppas komma. För de här kan man bara inte missa.

163.

Jag har så svårt att gå upp på morgonen va. Fy va jag alltid är trött och vi ska inte tala om när jag kommer hem från skolan. Jag somnar direkt nästan. Jag klagar verkligen inte på mitt schema för de är helt okej. Eller tja mer än okej, ganska bra faktiskt. Men att börja åtta är något jag verkligen inte klarar av. Jag är verkligen ingen morgon människa. Jag sover gärna de extra tio minuterna som jag borde använda till att sminka mig och fixa håret. Hellre sover jag än att vara snygg helt enkelt. De är inet jag kan hjälpa de ligger bara i min natur. Men alla borde i alla fall sätta ett kors i taket över att jag inte använt mysbyxor i skolan en ända gång än sålänge. Grattis. Även om tidiga morgonar är ett helvete så gillar jag ändå känslan av att vara tillbaka i skolan. Klassen är så skön. Gillar den verkligen. Så värt att gå till skolan bara för alla schöna classmates. Tummen upp för de helt enkelt. Undra hur länge till jag tycker skolan är okej. Så snart den är igång kommer nog inga fler tummen upp inlägg för skolan. Men den som lever få se helt enkelt!

162.

Måste lägga in ett grattis inlägg till min älskade Sofi ♥  Hon klarade teorin förra veckan snart snart snart har flickan säkert körkort. Snart blir hon också då min personliga chafför. Underbart. Jag håller tummarna för henne. När hon än har uppkörningen så kommer hon klara de galant. Gör hon de inte så finns de fler försök. Hon är bäst i vilket fall, bäst i alla lägen!

161.

Den här helgen har varit så sjukt skön. Kanske händelselös men skön, fast ärligt talat så var den inte så händelselös. i fredags var Alle och Malin med mig ner till pappa. De va en skit mysig kväll. En riktigt tjejkväll med hur mycket snack som helst. Shit trodde inte man kunde prata om så mycket olika saker på en kväll. Eller jo de trodde jag, men de va verkligen roligt. Mycket sagt i alla fall och mycket planering. Natten försvann snabbt och de borde verkligen lukta kiss utanför vår friggebod tack vare er, haha. Sen sov vi bort hela lördagen. Pappa körde oss till Mölndal runt fyra tiden skulle jag tro. Inte mycket blev gjor den dagen förutom världens bästa nostalgikväll då. Fast jag och Nina somnade sött i Sannas soffa så kvällen avslutades med två zombies. Idag har jag varit med Simon i princip hela dagen och kollat lite på en gullig fotbollsträning med Tekardmyr. En skön och pratig helg måste jag säga. Sånt gillar jag!


160.

image145


Mitt schema är as gött i alla fall, även om de syns dåligt här.

159.

Jag hade bland de mysigaste kvällarna ever igår. Jag var hemma hos Sanna, där jag Sanna & Nina hade en nostalgikväll. Så himla mysigt. Vi har ändå känt varandra ett bra tag. Sanna och jag har känt varandra från försskolan och Nina kom hit från Habo i lågstadiet (3:an tror jag bestämt). Vilka minnen vi har ihop. Shit asså. De är ganska mycket man hinner uppleva genom åren. De va en rolig tid. Jag kommer alltid minnas den. Bara för man går vidare i livet och blir äldre betyder de inte att de förflutna försvinner för evigt. Bara för vi inte umgås så ofta längre så finns ändå alla minnen där. För ni kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Som Nina säger "blir man som man umgås är de erat fel för att jag är som jag är". Jag sitter i alla fall här och nu och tänker på alla roliga och jobbiga saker vi gjort ihop. Blir gråtfärdig av tanken på hur sjukt mycket ni betytt för mig under min uppväxt. Skulle man kunna tacka vänner med något som visade hur mycket de betyder för än skulle ni få de av mig. Nu får ni mest tro på mina ord att ni verkligen alltid kommer betyda något speciellt för mig. Bara så ni vet.




image144
 

158.

The way you make me feel, forever happy.

image143

157.

image142

Tackar Alle för att hon igår rensade ut hela mitt gamla liv. Hon slängde hela min barndom. Allt i mitt rum hos mamma la hon i soppåsar. Även om de kändes svårt så va de riktigt nödvändigt.  Mitt rum e fortfarande fullt av skit. Men lite bättre är de i alla fall. Hon var hård men rättvis. Till och med min älskade stensamling som jag haft när jag var 5 fick vinka hejdå och bilda sig ett nytt liv i den svarta sopsäcken. Alle har i alla fall stora fina planer får mitt rum. Jag älskar tanken om att göra om mitt rum som sett likadant ut de 8 senaste åren. Skandal nästan. Men nu är jag pågång i alla fall allt tack vare Alle.  




De har lyfts en sten från mina axlar och allt känns mycket bättre nu. De är skönt. Riktigt skönt.

156.

Idag va jag i skolan och filmade. Vår film är helt fuck up konstig. De kommer inte vara en jävel som skrattar förutom vi som varit med och gjort den. Men ändå de är en film. Men vem använder sig av gosedjur som skådespelare istället för riktiga djur? Haha. I vilket fall är de skönt att börja året med att göra en kortfilm på 3 minuter. Imon är de upptill bevis hur bra den blir. Deadline klockan 13.00.

155.

I går spelade vårt älskade korplag Tekardmyr första matchen för hösten. O VI VANN!? Är de inte för bra för att vara sant. Vi vinner faktiskt ofta och vi har verkligen alltid as roligt. 2-1 stod de när slutsignalen från domaren kom. Vinsten var given och lyckan var total och vi i supportrar fick se den älskade raketen♥  Va mer kan man begära för att känna glädjen. De va segt att bara stå och titta på men jag vet ju att jag kommer tillbaka. Snart står jag också där på plan och kämpar. Kämpar för laget och för att vi alltid har så jävla roligt.  Hela laget är så perfect match! Jag längtar jätte mycket tills jag får vara med. Men tills dess ska jag stå där på sidan och heja, heja fram MINA lagkamrater. Vi är bäst!

(Alle, Lena, Sanna, Nina, Nina, Lilja, Johanna, Sofia, Steff, Sofie, Josefin, Annica, Petra, Kerstin & Katrin)

TACK TEKARDMYR!

154.

The last day is here. Nu jävlar börjar skolan och allvaret. Men de är sista året på gymnasiet. Shit de har verligen gått sjukt snabbt. Högstadiet var för mig en evighet men gymnasiet. Hallå eller!? Jag minns fortfarande första dagen som om de vore igår. De två åren har bara flugit iväg. Kan bara föreställa mig hur snabbt sista året kommer gå. För de gör de säkert. Som min kusin sa tvåan gick snabbt (och visste gjorde de ja kommer typ inte ihåg att jag gått tvåan) men trean går ännu snabbare. Men som tur va sa hon också att trean va roligaste året. För henne jobbigast men ändå roligast. Jag är ändå peppad på ett roligt år. Jag ska verkligen ha roligt!

153.

image141


skönt och veta att hon kan vara min snygga associar om vi ska någonstans, snyggo.

152.

Nu kommer lite bilder från Kullavik tänkte jag.

image133

     
     

151.

Sommarlovet rinner mot sitt slut och jag sammarfattar sommaren med speciell. Kanske inte allt för innehållsrik men ändå speciell. De har hänt många bra saker samtidigt som de finns dåliga saker som upplevts också. Mycket känns bra nu i alla fall och jag känner mig redo för skolan på något sätt. Besviken på sollös sommar såklart, men ändå redo. Sommarlov är alltid sommarlov med eller utan sol. jag har genomgått mycket denna sommaren både glädje och sorg, många skratt men även tårar. De känns som jag har växt som människa, vilket är bra. Mycket av sommaren sammanfattas också med tvillingarna. De står för en stor del av sommarens långa bergodalbana, kärlek till dem. Fast Simon finns också med i listan från bra sidan från sommaren han har gjort den märkbart bättre. Många har alla i min närhet. Någon som ska nämnas extra är lillebror min. Han har haft sina ängla perioder. Han och jag kommer alltid alltid alltid vara storasyster och lillebror, världens bästa bror helt enkelt! 

150.

De här inlägget är tillägnat min stackars plastsyster Sofia. De kan göra ont på många sätt och vis. Visst jag har ont. Men för henne. She's strong I know it. Men fyra år!? De är en hel jävla evighet. Jag tyckte tre veckor var plågor. Kanske går tiden snabbare för henne när skolan börjar. Eller så blir saknaden mycket större. Vem vet de återstå att se. Hon har en tuff uppgift framför sig, verkligen tuff. Men hon vet att i alla lägen kan hon ringa. För tårarna har inga lagar och därför inte heller telefon samtalen. Jag är ändå glad att hon haft Johan hela denna sommaren. För lycklig har hon varit de har märkts. Stackarna att de va tvunget att bli så här. Men är kärleken stark nog så kommer de klara de annars var de nog meningen att de skulle end up like this. Sofia du vet att jag alltid kommer ha ett speciellt band till dig. Jag lyssnar ALLTID, call whenever whereever!

image132


149.

Jag började sommarlovet med att se Marit Bergman på Liseberg och avslutade sommarlovet med att se Marit Bergman på Götaplatsen. De hade kunnat vara de ultimata slutet. Även om de var mysigt nu med (tack Alle, Simon o Karin) så fanns de brister. Stackars Johanna har fått halsfluss o fick ligga framför tv:n. Hur rättvist är de? Jag som saknar Siss så, fast de var förståligt att hon stannade hemma o pysslade om sin systeryster. Men Marit var bra som alltid och jag träffade Ingrid en kortis. Fick äran att ta hand om hennes paraply när hon och hennes kära vänner glatt skuttade längre fram och peppade.

148.

Jag kommer tillbaka när jag orkar och känner mig piggare.

147.

Uppdrag slutfört (nästan).

146.

Dålig uppdatering pågrund av problem med bloggen och cup i Lysekil. Jag ber om ursäkt ska försöka bättra mig. Fast nu ska jag iväg på uppdrag eller vad man ska kalla det. Jag kommer tillbaka så fort jag kan och orkar. Önska mig lycka till.

145.

OMG för första gången på typ hela sommaren (nästan i alla fall) har jag legat vid havet idag. De va as gött asså o fett trevligt. Vi va ett trevligt gäng (jag,hanna,siss,simon &richard). Massa sol o massa bad. Önskar hela sommaren varit så här. Jag har saknat de så otroligt. Jag älskar att sola och bada så otroligt perfekt! 

145.

OMG för första gången på typ hela sommaren (nästan i alla fall) har jag legat vid havet idag. De va as gött asså o fett trevligt. Vi va ett trevligt gäng (jag,hanna,siss,simon &richard). Massa sol o massa bad. Önskar hela sommaren varit så här. Jag har saknat de så otroligt. Jag älskar att sola och bada så otroligt perfekt! 

144.

Nu har jag försökt länka från youtube i år och dar o de har helt slutat funka. Fan ta de helt enkelt, ja ger upp. Jag erkänner jag är besegrad!


143.

Imon är de precis två veckor kvar till skolan, woho. (eller?) Fast lite skönt ska de allt bli. Fast nej kanske inte.. I vilket fall så är de näst sista avsnittet av Blue Water High också. (vilket inte är okej att säga) Men de är ett riktigt bra program. KOLLA PÅ DE IMON klockan 09.45. Coola surfungdomar som har snygga kroppar och surftar dygnet runt.


142.

http://milli.bilddagboken.se/ måste bara göra lite reklam igen för min Bilddagbok, mitt andra hem.

141.

Snart tänkte jag lägga in lite bilder här nere från kullavik. Så alla som inte vet hur de ser ut kan få en bild. Men just nu hittar jag tyvärr inte USB kabeln men soon i promies. Nu är jag här nere i alla fall och de är så skönt på någotvis (fast ändå jobbigt). Men som igår va så himla mysigt. Pappa hämta mig och jocke vid ett tiden så åkte vi på lite ärenden. Sen va vi här nere. Jocke och jag hoppade studsmatta, solade, badade, spelade badminton och spelade tennis. Yeah vi har nyckeln till en tennisbana som vi får spela på så mycket vi vill. Sånt gillar vi. Fast de är så irriterande och veta att man har varit bättre och de inte sitter sådär i ryggraden längre. Men nånstans finns de ju så jag tänkte leta reda på det. För jag saknar tennisen faktiskt. Om vi ska tillbaka till igår så käka (älskar ordet käka så otroligt fult) vi pizza på kvällen och sen cyklade alla sex ner till Säro golfklubb där vi åt kladdkaka och lyssna på en snubbe som sjöng gamla godingar. Mysig dag. En Beck film senare låg jag deckad i min säng. En bra dag helt enkelt.

140.

FUCKING WAKE UP and try!

139.

image131

De här va tider. Var tog de fina vädret vägen som fanns ibörjan av sommaren? Och vart tog killen på bilden vägen.. Kom hem från danmark I miss you, much ♥

138.

En vecka kvar till the moment. Skrämmande, men verkligt.


137.

image130

Jag gillar oss smurfar.

136.

image129

135.

Longboard for life.
Hanna&Millas peace out tröjor e snyggast i stan.

image128

134.

Diskuterade just med Ingrid (söta ingrid) om saker man tänker men inte gör. Som shoppa. Hennes inlägg är ett prakt exempel. "Man shoppar inte längre för att man behöver, utan för att man vill ha mer"  Hur hemskt låter inte de. Hemskt och allt för sant. Jag shoppar verkligen inte för jag behöver de mer för jag älskar de. Men nej. Nu är de stopp. Jag och Ingrid har från och med idag och två veckor framåt KÖP FÖRBUD! Ni hörde rätt. Vi har en deal och den ska hållas. Två veckor utan klädköp och skoköp.

133.

image127

Sötast på alla sätt och vis, kusinerna Hall.

132.

Lugn musik kan verkligen göra underverk. Nu sitter jag här i mörkret, ganska tidigt hemkommen från Jonnas middag. Trevligt absolut, men inte konstigt eftersom de va massa trevliga människor. De är verkligen skönt att bara sitta här lyssna och låta tankarna flyga iväg, far, far away. De flyger mest runt överallt och ingenstans. De finns så mycket otroligt runt omkring mig nuförtiden. Tankar som jag inte trodde skulle finnas finns plötsligt. Va liksom? Varför när kom detta vad hände där. Jag vill inte, jag vill inte, jag vill verkligen inte. Snälla. Fast de finns mycket glädje och lycka i mitt liv också. Självklart. I can be high up in the sky, high. Men nej fan ta dessa tankar som finns där. Eller känslor kanske de ska kallas. De förvärrar de hela en massa. Suck. De måste lösa sig, snälla. En dag nånstans nångång kommer de bli bra. Jag vet de. Jag ger de lite tid. 

131.

Måste påpeka innan jag drar in i duschen att Johanna är bäst! Hon vann 2500 fucking kronor idag! Enäggstvillingarna Adolfsson ägde ordjakten^^

130.

image126


Jonna flyttar snart. De är verkligen snart. PÅ SÖNDAG!? Va hände där liksom? Tiden går alldeles för snabbt. Hon kommer vara hur många mil som helst bort. Inte alls som i vanliga fall i Kållered. Shit kan inte fatta de. OMG! Idag ska ja hon i alla fall ha middag, mysigt. Avskeds/ 18 års middag. Avsked känns så sorgligt. Today is the day to say godbye. De är helt sjukt. I'm gonna miss here.