132.

Lugn musik kan verkligen göra underverk. Nu sitter jag här i mörkret, ganska tidigt hemkommen från Jonnas middag. Trevligt absolut, men inte konstigt eftersom de va massa trevliga människor. De är verkligen skönt att bara sitta här lyssna och låta tankarna flyga iväg, far, far away. De flyger mest runt överallt och ingenstans. De finns så mycket otroligt runt omkring mig nuförtiden. Tankar som jag inte trodde skulle finnas finns plötsligt. Va liksom? Varför när kom detta vad hände där. Jag vill inte, jag vill inte, jag vill verkligen inte. Snälla. Fast de finns mycket glädje och lycka i mitt liv också. Självklart. I can be high up in the sky, high. Men nej fan ta dessa tankar som finns där. Eller känslor kanske de ska kallas. De förvärrar de hela en massa. Suck. De måste lösa sig, snälla. En dag nånstans nångång kommer de bli bra. Jag vet de. Jag ger de lite tid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback