18.

Nu ska jag sätta mig ner och plugga på matten så jag kan den som ett flytande vatten imon på förhöret. Matilda sa att det va skit svårt idag. Men som tur var va jag inte där. Utan jag var ju på Stadsteatern med Helena och intervjuade THOMAS NYSTEDT det var riktigt coolt. Han måste vara en av världens vänligaste och pratgladaste människor. Ni som inte träffat honom hoppas ni gör det. Verkligen trevlig.
Men nu måste jag verkligen börja för jag kan ingenting.
Bye.

17.

image17    Jag älskar solen, idag har det varit så underbart väder. Kanske lite
väl blåsigt men det kan man stå ut med. I morse märkte jag att jag glömt brillorna hemma hos mamma så innan skolan var jag tvungen att ta vägen om henne. Kan ju inte låta det gå en hel solig dag utan mina älskade solbrills. Det var så fin väder i morse så jag till och med valde att lämna jackan hemma. Vilket var ett väldigt klokt beslut om man befann sig i solen men i skuggan var det inte så himla roligt. Men wtf (what the fuck) är det vår så är det.


Bakom mina solglasögon
kan jag va' mig själv.
Allting blir så vackert genom,
genom mina solglasögon, är ljuset alltid gult.
Allting känns så riktigt bakom.

16.

Brukar inte känna så här, men jag är verkligen sugen på kaffe & choklad. Helt sjukt.



image16

15.

Dagens låt: 
Hoffmaestro- Seize the day

14.

Studiedag jag älskar studiedagar. Så skönt.

Idag ska jag verkligen bara ta det lugnt, läsa lite i min engelska bok, fika lite med Andrea och sen dansa. Åh jag älskar dagar som dessa, dagar utan någon press att prestera.



13.

image13
Jag har varit duktig idag, jag har sprungit ca. 1 mil. Det är ganska duktigt. Inte nog med det, de va andra gången på en vecka. Det konstigaste av allt är att jag gillar det, undra hur länge det håller i sig liksom. Men i vilket fall som helst ska jag skynda mig att tugga i mig det sista av äpplet och duscha. För nu väntar Andrea.  

12.

image12

Kolla vilket emokid, helt serriöst tror jag Croy vill vara emo innerst inne. Han är ju ändå jävligt snygg som emo eller vad säger ni, haha.

11.

image11

Det här är Andrea Brandin.
Hon är helt fantastisk, precis så som man vill att en vän ska vara. Plus att hon är en grym fotograf och konstnär, ni ska se hur snyggt hon kan måla helt sjukt.
 Men på senste tiden har vi inte träffats, tyvärr. Men idag ska vi äntligen ses och de ska bli väldigt roligt.

10.

Jag håller på med ett samhällsarbete om det samhälls ekonomiska image10problemet Arbetslöshet. Om jag inte hade varit så korkad och lat som jag är hade det kanske kunna bli riktigt intressant. Men nu är det bara rena helvetet. jag har suttit sedan i lördags och skrivit och skrivit för att hinna klart till idag ännu är jag inte riktigt klar men snart hoppas jag. Enligt Croy blir arbeten bättre ju senare man börjar, undra om de är sant. För man arbetar iaf effektivas under press. Sen har jag typ aldrig testat och inte göra det men det har inte med saken att göra, haha.

Dagens/ helgen ros går till Alexandra Angin som hjälp mig skriva arbetet. Annars hade jag aldrig orkat. TACK!

9.


Alle&MoncefLördagen den 24 februari hade Moncef och Alexandra 18 års middag på resturang Jord, resultatet blev lyckat. Mycket mysigt. Trevligt folk, god  mat, mysig underhållning, vad mer kan man begära? Det var lite strul i början men det märkte man knappast av. Problemlösning verkar vara deras grej helt enkelt. Jag hade en underbar stund så jag tackar värd paret för att jag fick komma. Tack så mycket sötisar!





Värdparet Moncef & Alexandra



Alle och milla är alltid sötast  (¨v¨)









ps. Jag glömde tacka de två toastmasterna som var Samira & Jasmine, TACK. ds.

8.

johanna

Glöm aldrig halloween det är en rolig högtid.
Köp den nya halloween masken för enbart 189 ;- i närmaste BR butik.