157.

image142

Tackar Alle för att hon igår rensade ut hela mitt gamla liv. Hon slängde hela min barndom. Allt i mitt rum hos mamma la hon i soppåsar. Även om de kändes svårt så va de riktigt nödvändigt.  Mitt rum e fortfarande fullt av skit. Men lite bättre är de i alla fall. Hon var hård men rättvis. Till och med min älskade stensamling som jag haft när jag var 5 fick vinka hejdå och bilda sig ett nytt liv i den svarta sopsäcken. Alle har i alla fall stora fina planer får mitt rum. Jag älskar tanken om att göra om mitt rum som sett likadant ut de 8 senaste åren. Skandal nästan. Men nu är jag pågång i alla fall allt tack vare Alle.  




De har lyfts en sten från mina axlar och allt känns mycket bättre nu. De är skönt. Riktigt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback