163.

Jag har så svårt att gå upp på morgonen va. Fy va jag alltid är trött och vi ska inte tala om när jag kommer hem från skolan. Jag somnar direkt nästan. Jag klagar verkligen inte på mitt schema för de är helt okej. Eller tja mer än okej, ganska bra faktiskt. Men att börja åtta är något jag verkligen inte klarar av. Jag är verkligen ingen morgon människa. Jag sover gärna de extra tio minuterna som jag borde använda till att sminka mig och fixa håret. Hellre sover jag än att vara snygg helt enkelt. De är inet jag kan hjälpa de ligger bara i min natur. Men alla borde i alla fall sätta ett kors i taket över att jag inte använt mysbyxor i skolan en ända gång än sålänge. Grattis. Även om tidiga morgonar är ett helvete så gillar jag ändå känslan av att vara tillbaka i skolan. Klassen är så skön. Gillar den verkligen. Så värt att gå till skolan bara för alla schöna classmates. Tummen upp för de helt enkelt. Undra hur länge till jag tycker skolan är okej. Så snart den är igång kommer nog inga fler tummen upp inlägg för skolan. Men den som lever få se helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Katrin karoliina

Milla SÅ kul, kan du inte med att kommentera vår match igår??? hahaha skandal


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback