151.

Sommarlovet rinner mot sitt slut och jag sammarfattar sommaren med speciell. Kanske inte allt för innehållsrik men ändå speciell. De har hänt många bra saker samtidigt som de finns dåliga saker som upplevts också. Mycket känns bra nu i alla fall och jag känner mig redo för skolan på något sätt. Besviken på sollös sommar såklart, men ändå redo. Sommarlov är alltid sommarlov med eller utan sol. jag har genomgått mycket denna sommaren både glädje och sorg, många skratt men även tårar. De känns som jag har växt som människa, vilket är bra. Mycket av sommaren sammanfattas också med tvillingarna. De står för en stor del av sommarens långa bergodalbana, kärlek till dem. Fast Simon finns också med i listan från bra sidan från sommaren han har gjort den märkbart bättre. Många har alla i min närhet. Någon som ska nämnas extra är lillebror min. Han har haft sina ängla perioder. Han och jag kommer alltid alltid alltid vara storasyster och lillebror, världens bästa bror helt enkelt! 

Kommentarer
Postat av: patrikg

BRAT! har du pool?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback