141.

Snart tänkte jag lägga in lite bilder här nere från kullavik. Så alla som inte vet hur de ser ut kan få en bild. Men just nu hittar jag tyvärr inte USB kabeln men soon i promies. Nu är jag här nere i alla fall och de är så skönt på någotvis (fast ändå jobbigt). Men som igår va så himla mysigt. Pappa hämta mig och jocke vid ett tiden så åkte vi på lite ärenden. Sen va vi här nere. Jocke och jag hoppade studsmatta, solade, badade, spelade badminton och spelade tennis. Yeah vi har nyckeln till en tennisbana som vi får spela på så mycket vi vill. Sånt gillar vi. Fast de är så irriterande och veta att man har varit bättre och de inte sitter sådär i ryggraden längre. Men nånstans finns de ju så jag tänkte leta reda på det. För jag saknar tennisen faktiskt. Om vi ska tillbaka till igår så käka (älskar ordet käka så otroligt fult) vi pizza på kvällen och sen cyklade alla sex ner till Säro golfklubb där vi åt kladdkaka och lyssna på en snubbe som sjöng gamla godingar. Mysig dag. En Beck film senare låg jag deckad i min säng. En bra dag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback