155.

I går spelade vårt älskade korplag Tekardmyr första matchen för hösten. O VI VANN!? Är de inte för bra för att vara sant. Vi vinner faktiskt ofta och vi har verkligen alltid as roligt. 2-1 stod de när slutsignalen från domaren kom. Vinsten var given och lyckan var total och vi i supportrar fick se den älskade raketen♥  Va mer kan man begära för att känna glädjen. De va segt att bara stå och titta på men jag vet ju att jag kommer tillbaka. Snart står jag också där på plan och kämpar. Kämpar för laget och för att vi alltid har så jävla roligt.  Hela laget är så perfect match! Jag längtar jätte mycket tills jag får vara med. Men tills dess ska jag stå där på sidan och heja, heja fram MINA lagkamrater. Vi är bäst!

(Alle, Lena, Sanna, Nina, Nina, Lilja, Johanna, Sofia, Steff, Sofie, Josefin, Annica, Petra, Kerstin & Katrin)

TACK TEKARDMYR!

Kommentarer
Postat av: ingrid

:) imorgon får du komma, du missade när jag slikade på en fisk ^^ haha. Hoppas det blir bättre!

Postat av: Katrin karoliina

Vi är grymma!!!

2007-08-22 @ 13:46:07
URL: http://katrinkaroliina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback