154.

The last day is here. Nu jävlar börjar skolan och allvaret. Men de är sista året på gymnasiet. Shit de har verligen gått sjukt snabbt. Högstadiet var för mig en evighet men gymnasiet. Hallå eller!? Jag minns fortfarande första dagen som om de vore igår. De två åren har bara flugit iväg. Kan bara föreställa mig hur snabbt sista året kommer gå. För de gör de säkert. Som min kusin sa tvåan gick snabbt (och visste gjorde de ja kommer typ inte ihåg att jag gått tvåan) men trean går ännu snabbare. Men som tur va sa hon också att trean va roligaste året. För henne jobbigast men ändå roligast. Jag är ändå peppad på ett roligt år. Jag ska verkligen ha roligt!

Kommentarer
Postat av: Katrin karoliina

Vaa!! Du har gjort det nu! Hur känns det och hur blev det? Du får berätta allt. Och hur är det annars? Vi måste catcha up vad som skett. Saknar min lill milla! ;)

Postat av: Ingrid

Mamma, nervös.. lite iallafall... vet inte ens va jag ska ha på mig än :O Vi måste ses! Puss

2007-08-19 @ 23:13:20
URL: http://ingrids.bloggorama.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback