164.

Jag är så himla glad. Ni fattar inte, verkligen inte. Jag har gått och suktat efter ett par Acne jeans sedan i våras när jag såg dem första gången. De var som gjorda för mig. Men tyvärr hade jag redan köpt ett par dyr jeans då så jag kände att nej nu får de vara nog. Men tror ni inte jag hittat dem för 50 % och nu kostade bara 600 kr istället. Jag testade dem och jag förstod att kärlek vid första ögonkastet inte bara kan försvinna. Jag var bara tvungen att köpa dessa underbara skapelser. Så nu är jag stolt ägare till ett par gammelblå (om man kan säga så) Acne jeans som är hur snygga som helst. Tyvärr har jag ingen bild ännu men jag hoppas komma. För de här kan man bara inte missa.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag är sjuuukt avundsjuk på dig, har ju även jag drömmt om dessa jeans, men också glad för din skull;P längtar tills att få se dom på^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback