168.

De har regnat idag. Även om de regnat hela sommaren så hade jag ändå glömt hur blöt man kan bli av regn. Vi som går i den mobbade byggnaden såkallad "lillebäck" är ju tvugna att gå utomhus för att komma till bamba. Så även idag fast de regna. De kom ingen persolig taxi eller nått, suck dålig service. Så vi blev riktigt blöta speciellt påväg tillbaka. Jag hade i alla fall mitt fina papegoja halsband som bara kostade 10 kr på secondhand. Sånt gillar vi. Jag älskar förresten de jeansen. Även om jag typ aldrig använder dem men ändå. De känns typ som att gå runt i leggings/tights. De va ett bra reakap för typ två eller tre årsedan. Fast tackar vet jag symaskiner som kan sy om tills de blir som man önskar. Fast jag undrar en sak. När ska jag och Ingrid ta tag i våra liv och låta vår omtalade sydag bli av. Jag längtar. Är ofta sugen på att sy. Men har inte riktigt tagit tag i de hela. Men en dag ska jag verkligen försöka sy alla mina idéer. En dag i drömmarnas land alltså. Nu ska jag faktiskt ta tag i mitt liv på riktigt och försöka läsa ut den sista Harry Potter boken. Så jävla spännande är de just nu.

image148image149 

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Sant, sant! När ska vi umgås något utanför bambakön liksom ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback