159.

Jag hade bland de mysigaste kvällarna ever igår. Jag var hemma hos Sanna, där jag Sanna & Nina hade en nostalgikväll. Så himla mysigt. Vi har ändå känt varandra ett bra tag. Sanna och jag har känt varandra från försskolan och Nina kom hit från Habo i lågstadiet (3:an tror jag bestämt). Vilka minnen vi har ihop. Shit asså. De är ganska mycket man hinner uppleva genom åren. De va en rolig tid. Jag kommer alltid minnas den. Bara för man går vidare i livet och blir äldre betyder de inte att de förflutna försvinner för evigt. Bara för vi inte umgås så ofta längre så finns ändå alla minnen där. För ni kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Som Nina säger "blir man som man umgås är de erat fel för att jag är som jag är". Jag sitter i alla fall här och nu och tänker på alla roliga och jobbiga saker vi gjort ihop. Blir gråtfärdig av tanken på hur sjukt mycket ni betytt för mig under min uppväxt. Skulle man kunna tacka vänner med något som visade hur mycket de betyder för än skulle ni få de av mig. Nu får ni mest tro på mina ord att ni verkligen alltid kommer betyda något speciellt för mig. Bara så ni vet.




image144
 

Kommentarer
Postat av: sanna

:)det var verkligen mysigt!
tycker om våra små pratstunder nu, eftersom vi inte hinner träffas så mycket!

2007-08-28 @ 22:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback