161.

Den här helgen har varit så sjukt skön. Kanske händelselös men skön, fast ärligt talat så var den inte så händelselös. i fredags var Alle och Malin med mig ner till pappa. De va en skit mysig kväll. En riktigt tjejkväll med hur mycket snack som helst. Shit trodde inte man kunde prata om så mycket olika saker på en kväll. Eller jo de trodde jag, men de va verkligen roligt. Mycket sagt i alla fall och mycket planering. Natten försvann snabbt och de borde verkligen lukta kiss utanför vår friggebod tack vare er, haha. Sen sov vi bort hela lördagen. Pappa körde oss till Mölndal runt fyra tiden skulle jag tro. Inte mycket blev gjor den dagen förutom världens bästa nostalgikväll då. Fast jag och Nina somnade sött i Sannas soffa så kvällen avslutades med två zombies. Idag har jag varit med Simon i princip hela dagen och kollat lite på en gullig fotbollsträning med Tekardmyr. En skön och pratig helg måste jag säga. Sånt gillar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback