337.

Jag sitter här och tvekar. De är 9 dagar kvar till pappas 50 års fest och jag har inte bestämt mig ännu. Ska vi sjunga eller inte? Jo men va fan, vi måste! Ska vi sjunga Beatles då kanske? De är ändå mysigt. Men grejen är, jag är inte rädd för att göra bort mig de har jag gjort så många gånger förut. Men folk kanske inet tycker de är en rolig grej som vi gör? Fast jag vill att pappo ska minnas dagen, så ja de blir roligt!
Men när man väl har bestämt sig för att göra de, va häner sen? Jo, visst ja.. Vilken/ vilka låtar ska sjungas? Jag har några förslag men får nog forsätta fundera lite till. men de här blir nog roligt, med rätt kläder blir allt bra ska ni se.

image263
bild från:
www.beatles1.se/feedback.htm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback