19.

Oj vad tiden har gått fort. Jag har tänk skriva massor här men skjutit upp det (precis som allt annat).
Mitt liv är en bergodalbana, just nu är jag helt jätte glad. Jag läste nämligen en väns blogg alldeles nyss.
"Nu med en 40årings blick ska jag våga och börja utmana mig själv. För jag tänker inte sitta på ålderns höst och gräma mig över att jag inte levde. Det är nu livet pågår och det är nu man ska leva! Ånger eller inte, bättre att pröva och se än att aldrig få uppleva vad som finns där ute."
http://katrinkaroliina.blogg.se
Det var verkligen de orden jag behövde just nu. Från och med nu ska jag försöka fånga dagen och leva mitt liv som om varje dag vore den sista. De ska bli ändring i alltihopa. Kära vänner från och med nu Carpe Diem!

Kommentarer
Postat av: Katrin och lina

Millla du är så underbar!!! Tänk vi hade det ballast i torsdags och vårt eviga prat då om du vill prata om det med någon så finns jag här. Haha eftersom jag är lite i samma sits. Okej du kanske fattar mina koder!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback