22.

image20Hög midja är något som jag verkligen anser är snyggt. De är svårt att själv bära upp det. Men jag slår ändå ett slag för den höga midjan. Skit i vad folk viskar. Så himla töntigt med folk som skrattar åt det. Hur har de kunnat missa alla modemagasin med repotage efter repotage om hög midja. En dag när jag gick på stan med vän så var de tre tjejer som började viska och peka på mig och mina shorts. Jag tycker shortsen är charmiga. De är svart och vit rutiga och har en jättehög midja. Fått många härliga kommentarer om dem. Tack Julia och Karin för den roliga födelsedagspresenten.  
Våga bär hög midja säger jag.

Kommentarer
Postat av: HAHA

Det var ioförsig ganska så skoj när vi var på stan. HAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA den dagen vi köpte present till matilda hahaha

2007-04-08 @ 17:45:20
Postat av: Anonym

saaaant!

2007-04-08 @ 17:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback