24.

Igår såg jag The Notebook det var den bästa filmen jag sett på länge. Jag har hört många prata gott om den. Så jag har funderat på att se den ett ganska långt tag, men aldrig tagit mig i kragen. Men igår gick den på 2:an så jag tänke då är det väl dags. Den var verkligen mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Så fin, de rann till och med lite tårar ner för kinden stundtals. Rekomenderar den starkt.
Måste bara påpeka att Ryan Gosling som spelar den yngre Noah är riktigt het i den filmen. Vare sig med eller utan skägg. Grr!


image22

Kommentarer
Postat av: :D

AND THE BEST KISS GOES TO, SOMEONE WHO'S CLEANING UP HERE TONIGHT AND WILL BE RACHEL MCADAMS AND RYAN GOSLING hahaha :D

2007-04-08 @ 17:41:26
Postat av: camilla

HAHAHAH de är sååå kak-e. glömmer aldrig när du kollade på den 100 gånger på rad på en lektion =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback