26.

Klockan är mycket och det är dags att sova. Vill först bara påpeka att idag på stan köpte jag världens sötaste halsband (bild kanske kommer senare) det ser ut som en glass och kommer från H&M.

Sen också att kvällen har varit mysig, varit hemma hos Alle och gjort lite allt möjligt. Sett lite på tv, spelat lite spel, spelat tv-spel, testat kläder och bara haft det mysigt. Så där mysigt som man kan ha med Alle. Jag fick till och med två saker av henne för att hon har rensat sin gaderob. Jag fick handledsvärmare och en sjal med en stor döskalle, fett användbara båda två.. Hehe. Kanske inte men de var iaf väldigt söta.
Nu ska jag lägga mig och läsa lite i Candide om jag inte varit tvingad att läsa den hade den varit mycket bättre. Men jag hatar när jag är tvungen att läsa en bok. Usch! Sov gott!

Kommentarer
Postat av: alle

<3

2007-04-09 @ 21:44:47
Postat av: alle

(L)

2007-04-09 @ 21:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback