27.

image23

Det sägs att den här modellen är lik min alldra bästa vän Alexandra. Det finns likheter och det finns olikheter. Men tänk när Alexandra får vara med i tidningar. Så himla coolt. Hon är verkligen värd framgång. Även om det kanske inte låter som jag är så engagerad i hennes modellande. Men jag tycker det är jätte roligt, as coolt. Tänk va stor hon kan bli. Hon är verkligen hur snygg som helst. Jag älskar hennes utseende och jag hoppas att det kommer gå jätte bra för henne i framtiden. Vilket jag tror det kommer göra. Vill bara säga lycka till! Stockholms gruppen borde känna sig lyckligt lottade som fick äran att jobba med henne. Hon är den vackraste tjejen i världen.

Kommentarer
Postat av: alle

TACK sötis! :D
är glad över att du sa det :)


(fast, som sagt, så håller jag inte med om att det är likt mig...)

2007-04-09 @ 21:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback