34.

Mina favorittvillingar hanna & sis         


image25



De är så söta, finns inga som bryr som om människor i sin närhet som dem!
Så lika på utsidan men så olika innuti.
Det passar perfekt in i mitt personpyssel båda två

Hanna ♥ den lilla mamman, att prata med henne gör livet lättare. Jag älskar att prata med henne hon säger alltid det rätta sakerna. Tack.
Sis ♥ hur ska jag säga. Ingen Milla utan Sofie. Även om prata kanske inte är hennes största hobby, så behövs det inte. Att bara veta att hon finns gör allt lättre. Hon vet också väldigt mycket om mig och hur jag tänker.  Hon förstår mig bättre än någon annan.

Kommentarer
Postat av: johanna

hand i hand, på vägen som vi vandrar tillsammans


<3

2007-04-14 @ 21:36:51
Postat av: camilla

(L)

2007-04-15 @ 22:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback