35.

Jag älskar när solen skiner, allt blir så mycket enklare då. Igår och idag har jag suttit ute på altanen och glassat. MMmm önskar jag kunde göra det föralltid. Idag tänkte jag att de skulle vara perfekt att ta med datorn ut på altanen för lite plugg som jag ligger efter med. Så det känns skönt att kunna lämna in 2 uppgifter som legat och skavt. Men det var ett skönt avbrott när tvillingarna hälsade på mig och vi tog en långpromenad på 2 timmar. Kärlek till dem ♥ Vi kunde gå barbent med bara en lite tjockare tröja. Woho, det känns som sommar!

Annars har min favorit bror (jag har iofs bara en lillebror) kommit hem idag från några dagars träningsläger i Danmark. Skönt att han är hemma, världens bästa bror skulle jag kalla honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback