39.

Herre gud, jag är så trött. Det blir inte direkt bättre när folk hackar på en. Jag blir också trött när människor är konstiga. Hur ska jag veta vad någon vill om den inte säger det? Jag kan inte precis läsa tankar, eller?

Igår var en trevlig kväll, men väldigt, väldigt kall måste jag erkänna. Men det var skönt att inte bara sitta hemma och fundera själv. Fast det gillar jag också i och för sig. Men omväxling är bäst. Nu är det söndag och jag borde verkligen plugga! Jag har en svenska uppgift som skulle ha varit inne för 2 veckor sedan ungefär. Men jag orkar inte den verkar så himla jobbig. SUCK.

Plötsligt händer det, jag är glad över är mina två nya par skor, tummen upp. Mamma har tjatat väldigt mycket på senaste att ja har alldeles för mycket skor. Några måste slängas.? Du behöver definitivt inga nya skor unga fröken Hall. Du har alldeles för många redan nu. Jag vet inte hur många gånger hon har sagt det till mig. Men igår så fick hon i alla fall black out och glömde allt tjöt. Så hon och jag åkte in till stan för att utforska deras sko utbud. Vi gick i massor av sko affärer varken jag eller mamma har några problem med att gå i skoaffärer timmar i streck. Men det är väldigt tråkigt här i Göteborg, alla skoaffärer säljer samma modeller. Boring. Det är till och med oftast samma märke. Det ända som skiljer sig i märke är om du går till Din Sko eller Skopunkten där alla skor är dåliga kopior i plast. Var finns alla roliga annorlunda skoaffärer? Besvikelse. När jag blir stor ska jag designa mina egna skor och sälja dem i världens coolaste skoaffär. Välkommen in säger jag bara.Igår kom jag och mamma i alla fall hem med två par skor till mig vilket var väldigt lyckat. Nu kan jag känna att skosamlingen är mer komplett. Det kunde jag inte känna innan för jag saknade verkligen dessa två skorna för att allt skulle kunna kännas komplett.

  Ett par vita tyg skor från Kawaskaki och ett par svarta ballerinaskor från Clark's. Det var underbart sköna båda två. När man har Clark's skorna känns det som om man går fram på luften helt underbart sköna. MM! Kawasaki skorna visste jag redan att de var sköna dem har jag velat ha jätte länge. Tack mamma! Du är världens snällaste mamma hoppas du vet de!

image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback