40.

Till sommaren ska jag flytta med pappa. Vi ska flytta ihop med Gun-britt och co. Det blir en rejäl omställning men jag hoppas det blir bra. Vi flyttar till Kullavik, så det blir en rejäl omställning må jag säga. Jag kommer sakna den här lägenheten och möjligheten till ensamhet. Men som alltid har de roliga alltid ett slut.
Men nu ska jag i alla fall få ett eget rum som jag kan inreda helt och hållet efter min smak. Efter lite diskutioner har jag kommit fram till att jag vill ha ett helt vitt rum med enbart ett citat på ena väggen. Nu kommer den svåra frågan vad vill jag ha för ett citat? Hm, de ska ju vara både personligt och fresch att sätta upp på väggen. Det är inte de enklaste. Jag måste börja mitt sökande efter de perfekta orden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback