108.

Känns så konstigt att människor inte bara kan förstå. Fatta direkt. Sitter hemma hos Siss-piss och Hanna-pyttipanna vi väntar på siss-piss. Hon har helt cp arbetsledare. Hon har jobbat natt, 23-08.30 utan rast. Fattar inte. Va tänker de med? Vill bara ge henne en kram och säga att hon är vackrast i världen, för de är hon. Men de va inte de jag ville komma till. Jag ville komma till att de två är så sjukt lika mig på insidan. De fattar verkligen direkt utan att jag behöver säga något. Men alla är inte lika och de behövs inte för stark vänskap. Men jag fattar inte hur två olika personer ger ut sig åt varandra och sen. Vad händer sen. Jag fattar inte. När de inte finns något mer va gör man då? Man kan ju inte ångra sig. Hur kan en person säga rakt ut. Jag fattar inte? När man sitter där och försöker göra sitt bästa för att förklara något som man egentligen inte kan förklara. Jag förstår inte. Man måste ju försöka lite i alla fall. Ge de en chans se de från en annan vinkel. Vänskap handlar om att ge och ta. Tar man bara så finns de ingen vänskap eller i alla fall inte för mig. Hoppas att du en dag förstår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback