109.

Imon åker min söta lilla bäby bror (haha eller kanske inte så lite..) till Danmark för att spela Dana Cup. Han kommer vara borta en hel vecka. Hoppas de inte regnar för mycket, men sol får de dock inte vara. Han får absolut  inte vara brunare än mig när han kommer hem. De lär ha kul så det behöver jag inte ens önska honom. Vinna bör dem annars dör dem. (ungefär så låter deras motto skulle jag tro) Roligare än mig i alla fall, som måste jobba. Just de sen åker jag ner till falkenberg så vi kommer inte ses på 2 veckor. De är ändå lång tid. Gonna miss him, believe it or not.

image110
Bror och jag i Thailand vintern 06.         
(han är 3 år yngre än mig faktiskt)   
  







 
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback