119.

Ännu en vecka har försvunnit under min visstelse i Långasand. Mysigt. Men vädret, man kan inte annat än sucka. De ser precis ut som i vintras. Hade jag inte vetat vilken månad de va hade jag lika gärna kunna gissat på Januari. Patetiskt. Allt regnar  bort. Men veckan där nere var mysig ändå. Vi hann med lite shopping också vilket är bra enligt mig. Rea är faktiskt riktigt underbart om man gör fynd.  Måndagen befann vi oss i Ullared med alla andra. men de var alltid något i regnet. På tisdagen åkte vi ner till Helsingborg för att leverera mormors systers tavlor. Helsingborg är en mysig stad. Men regnet förstörde verkligen. De dugga inte lite utan regnet stod som spön i backen. Lite blev de allt handlat ändå. Sen på onsdagen kom Siss-piss o Hanna-pyttipanna. Mysfaktorn va hög. Tyvärr fick de aldrig se den riktigt mysiga sidan av Långasand. Fast va gör de. De kommer fler tillfällen. Sommaren är snart över men inte livet, som tur är.

(bilderna är från mobilen, därför lika med BAD)



     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback