73.

Nu sitter jag här nere i Kullavik ute på altanen och väntar på min pappa. Min plastsyter och hennes kompis hoppar studsmatta och de ser lockande ut. Men idag ska jag måla mitt rum här nere. Eller jag ska bara måla citatet. Resten är redan avklarat. Det är svårt att tro att vi ska bo där inne, fast de börjar likna något nu i alla fall. Snart kommer också Sis och Hanna ner och håller mig sällskap. Eller snart och snart.. De ska ta bussen från delsjömotet om 50 minuter så jag har en ganska lång väntetid. Men ändå, vi kommer se jätte söta ut i våra PUCKO outfits. Vi fick Puckosjalar igår av Tommy, najsiga. Nu ropar pappa på mig. Damn nu får hoppandet vänta ännu längre.

Här kommer ett smakprov på hur väggen kommer se ut.
image65



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback