81.

Nu är det gjort. Idag har jag och min lillebror invigt poolen. De känns lite överklass och ha en pool. Speciellt nere i kullavik. Men vi är inte brats. Promies. Jag gillar att vara här nere, fast de är nästan som en annan värld. De känns långt, långt borta från mölndal. Långt borta från vänner. Långt borta från mamma. De va lätt förut när de tog 5 minuter mellan mamma och pappa. Men de är samtidigt skönt nu. Kan vara skönt att vara ensam, ensam och bara tänka. Men just nu känns mitt rum som ett mentalsjukhus, helt vitt och tomt. Det ända som finns är en säng, en stol, ett sängbord och en byrå och en sängbordslampa. Men de blir nog bra. Även om de tar 20 minuter ner med bil.

Kommentarer
Postat av: Katrin karoliina

kvinna när får vi komma och hälsa på dig då? :) Jag ser fram emot den poolen jag med, hehe

Postat av: Camilla

Ni är så välkomna närsom:)

2007-06-14 @ 23:34:16
URL: http://scrappy.webblogg.se
Postat av: Julia (L)

Hej millis! :D Jag måste bara säga att jag var i stan i dag och såg ett halsband (guldigt, rätt lång kedja) med en blaffig sneakers i. Tänkte på dej med en gång, skulle bara säga det för den skulle passa dej :)På hM.. snart är det vi och Justin!!! :D im counting.. puss :)

2007-06-16 @ 22:33:03
URL: http://chiwoww.webblogg.se
Postat av: Camilla

Åhh thanks julia :D de ska ja genast kolla upp! ja räknar också shit alltså.. de är inte alls långt kvar :D nästan inte ens en VECKA :O!!!!!

2007-06-17 @ 17:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback