85.

Sommarlov, jag älskar sommarlov. De är så skönt. Även om de finns en massa måsten känns det mycket lättare på sommaren. Jag blir bara så glad av att tänka på sommaren. (de låter ganska  klyschigt kanske)  Men så är de verkligen. Jag älskar vintern också men jag är än mycket mer deppig på vintern. Men de kan va skönt me. De är de jag gillar med årstider. Men just nu älskar jag sommarlovet. Kanske lever jag som en 5 åring, tar dagen som den kommer utan några planer alls. De är ju underbart. Jag lever i nuet och jag älskar de. Alltid annars måste allt planeras och göras på bestämda tider. Nu kan jag bara vara. Visst ska jag jobba snart. Men ändå. De känns så fritt med sommarlov. Som en humla som flyger runt och bara gör inget. Tänk att de är sista sommarlovet. Sista gången jag får känna mig så här fri. Sen kommer livet, de blir som ett långt ända sommarlov. Eller? Kanske inte. Jag ska verkligen försöka hinna njuta av de här sista sommarlovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback