86.

image79
 

Denna söta flicka har chockat oss många gånger. Först kom hon från den "lilla" hålan Karlstad och gick rakt in i våra hjärtan. Sen har de bara blivit bättre. Men shit va många gånger hon har sagt saker om sig själv som chockat. Så otroligt roligt. De va spännande när hon kom. Men göteborg va ingen stad för henne. Karlstad drog henne tillbaka. Eller håller på. Till hösten finns hon inte här för mig längre. Eller jo men inte som nu. Kanske har vi inte alltid träffats så ofta mer än på träningarna. Men träningarna har lätt varit roligare pågrund av henne.
Hjärtat har alltid känt mycket lättare efter gångerna jag hängt hemma hos henne i coola Kållered eller när hon varit hemma hos mig i Mölndal. Så enkel att prata med. Så bra på att lyssna. Så glad. Så skön. De är hon som lyssnar på lugn musik med mig och ligger o pratar om allt. Jag kommer sakna dig när du flyttar tillbaka till Karlstad vill jag bara säga. De va i alla fall kul att lära känna dig och du har lovat att visa mig Karlstad. Så räkna med att jag kommer upp och kanske drar jag med hela handbollslaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback