93.

Datorn är verkligen en stor del av mitt liv. Datanörd som Alle kallar mig eller kallade mig förut. Nu vet jag inte riktigt, miss her much. Ska prata me henne. Jag vill på cykelsemester. Bara hon och jag. Cykelsemestern sommaren 2006 var så otroligt kul. Fattar knappt de själv. Men tillbaka till dator snacket. Datan (detta låter hemskt patetiskt) men den kan hjälpa mig från tankarnas jobbiga värld. Den världen ja kan vara helt fast i många timmar på rad, på gott och ont. Men jag har en annan flykt väg också. Harry Potter. Mobba mig gärna, don't care. Men att läsa Harry Potter får mig att leva mig in i hans värld och försvinna från min egna. jag har aldrig sagt att min värld suger. jag tycker bara att de kan vara slönt att försvinna iväg lite från den ibland. Andas på nått sätt. Annars är livet den bästa gåvan man kan få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback