94.

Dagen har spenderats med Andrea. Vi gjorde stan som hon skulle uttrycka sig. (eller? haha) Vi fyndade värsta sakerna, sånt är alltid roligt. Otrolig snygga silver leggings (som jag har letat efter de asså), örhängrn, toffsar och hårband, de kan inte bli fel. Snyggast i Götet snart. Plus att dagen till ära hade jag min nya rosa t-shirt som redan har hunnit bli en favorit. Den ska följa mig överallt. Man känner sig som ett tuggummi i den. Rosa ♥ 
Sen satte vi oss på Mc Donalds vilket är ett favvoställe, håller i alla väder. Vi hade de perfect i alla fall. Okej vi tänkte gå ut och gå vid Röde Sten men ibland ändras planerna helt enkelt. De bästa är att ta dagarna som de kommer utan några planer.

      
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback