59.

Fett grym helg måste jag säga! Jag e så pepp på att köpa planka nu så det är helt sjukt. Känns typ konstigt att inte träffa alla. Hoppas vi ses igen måste jag bara påpeka. Jag saknar alla redan. Hanna är min Slidedrottning och jag ska trycka henne en t-shirt för hon är min IDOL =D!  Helgen va feeeting ball och värd varenda skrapsår och blåmärke. Har fått vara lugn nu i 2 dagar för jag är helt omskakad och trasig. Men vad gör det? Ingenting!
Känns som jag en längre tid har letat efter något som jag verkligen kan tycka om. Någonting som är spännande och lite annorlunda. Någonting som passar en person som gillar äventyr. Något för en glad tjej som tar en bort från den grå vardagen. Nu har jag hittat någonting som jag verkligen tycker är hur kul som helst, äntligen. Handboll är fett men longboardåkning var fetare.

image38

Kommentarer
Postat av: Katrin karoliina

... glöm inte fotbollen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback