63.

I fredags var jag och Andrea på Donsö på rock konsert. Donsö är en jätte mysig ö, helt klart värd att på. Vi skulle se Andreas kompis Alice sjunga. Skit trevligt fast vi hann tyvärr inte se alla hennes låtar, vi var tvugna att ta färjan 00.16 annars hade vi kommit hem mega sent. För bussar och shit ta lång tid från Donsö och hem. Fast Andrea och jag hade tur vi stötte ihop med en kille från toltorpskolan-tiden, han gick i klassen över mig. Han var super trevlig och erbjöd oss skjuss hem. Det tackar och bockar vi för. Helgens ros går helt klart till honom, ett plus var att han är en snygging!

            

Kommentarer
Postat av: sanna

vem var denna snygging? ;)

2007-05-31 @ 22:45:57
Postat av: Anonym

Du kommer aldrig tro det. Jag måste berättta för dig nästa gång vi ses =D

2007-06-01 @ 08:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback