68.

Snart, snart, snart är det SOMMARLOV. Det är helt sjukt. 2:an på gymnasiet har gått hur snabbt som helst. Eller hela gymnasiet har det. Kan inte fatta att de är jag som tar studenten nästa år. Som jag sa till Sofie tidigare idag. Jag ryser av tanken, både av glädje och av rädsla. Det ska bli så sjukt skönt med sommarlov. I neeeeeed it.
Men nu i slutet har det gått ganska bra i skolan även om jag har plågats ihjäl. Förra året fick jag inte ett ända MVG, medans i har jag lyckats knycka åt mig 4 stycken än så länge (Skoltidning, Idrott & Hälsa B, Grafisk kommunikation, Medieproduktion.) Fast det bästa av allt är att jag fick G på nationellaproven i engelska. Det var inte ens ett svagt G utan ett starkt. Då blev jag riktigt glad.




Igår när jag var ute och övningskörde med mamma hände något otippat. Det ringde en kille och nu ska jag på jobbintervju på tisdag. YES! Det är min första jobbintervju någonsin. Det känns lite läskigt, men de ska nog gå bra hoppas jag. Alla får hålla tummarna.
Får väl be Sofie om några tips, hon som är säker på sig själv nu för tiden. (SOFIE ÄGER ALLA NU FÖRITDEN) Älskar att hon mår bra nuförtiden!

På tal om jobb, idag ska jag inventera med handbollslaget på Hemköp i Mölndal mellan 17- 21. Jobbigt, men pengar är alltid pengar liksom. Plus att jag ska var abarnvakt imorgon för mina översöta kusiner. Åh jag tycker verkligen om dem. Det är hur söta som helst och helt vilda. Evelina ska fylla 8 i oktober och Isabella fyllde precis 5. Verkligen jobbiga åldrar men va gör de. De är bäst ändå! Jag ska hämta dem imon mellan kvart över ett halv två. Det kommer bli en rolig eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback