283.

Igår kväll tränade jag i 2,5 timma, efter jag var direkt hemkommen från falkenberg. Pang på där. Vi hade reflexvästar på oss (va fan hände där liksom!?) och vi körde först intervaller i kyrkbacken sen träning i hall. Intervallerna va jobbiga och när vi stannade efter sista, kändes de som jag skulle dö. jag hade så jävla ont. Ett jättekonstigt håll på något sätt. De gick över när jag började värma upp lite lätt i hallen sen igen. Jag var lite av död och trött efter träningen, kan jag säga. Vi avslutade med massa skottkärran och 90 grader övningar. Hem duscha, sen tog jag bussen till Simon. Mysigt. Fast jag var så jävla trött. Han hade by the way lagat hemmagjord pizza på hönekaka. han är så duktig och den var jättegod. (även om jag inte åt så mycket så va de inte hans fel) Sen såg vi idol, som var så KATASTROF! Va hände med att Kristoffer fick åka ut!? Va händer med att sverige röstar på dansbands-Andreas och kickers-Mattias och inte KRISTOFFER?! Skandal skulle jag säga. Ögonen började tåra sig och jag trodde inte de va sant. Helt otroligt. Sen såg vi i alla fall på film. Dock somnade jag i slutet. Jag missade de bästa med hela filmen. SUCK. Alltid somnar jag. Skärpning. De jag såg var i alla fall bra. Sen sov vi i Simons 85 cm säng för sista gången. För idag har han varit på Ikea och köpt ny säng. Den är biggy. Nice.

Här har vi de söta lilla offret som jag tycker så mycket om. ♥
image202

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback