300.

image218


Var bara tvungen för Simons skull att lägga in en bild. Från filmen 300, frågar du honom säger han: SE DEN FFS! 

De här är mitt 300 hundrade inlägg! Simon hade varit fett stolt över mig om han visste de. Orka ha 300 som favorit tal. Men killen är såld på den fucking filmen, full av massa övermuskliga män. Haha. Så söt är han. Han får gilla den filmen hur mycket som helst, i don't care. Å ja, jag har lovat att se filmen nångång. 


Men men. I alla fall tänkte jag tillägna mitt 300:e inlägg till mina älskade klasskamrater. De är snyggast och bäst bara så alla vet. Vi har en fett skön klass och de är tummen upp. jag längtar fett mycket till vår skolresa. It/media treorna är fett sköna.

image216


Itme3a är precis som alla andra fast tvärtom. ♥


Btw har skolkatalogen kommit idag och de är inte OKEJ!? Den är i färg, KATAFUCKINGSTROF! Vi är så fula. Menmen, va ska vi göra liksom livet går vidare ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback