309.

image232
bilden är från gårdagens misslyckade färgning


Jag vill inte låta gnällig men jag ser fan ut som en kyckling i håret (polskhora). Jag blekte de hemma igår, dumma mig. Men jag håller på att rätta till de just nu. Egentligen borde jag inte, de är inte bra för håret. Men va fan jag kan itne se ut så här. Jag var ful. Min 8 åriga kusin dissade sönder mig igår kväll när jag passade dem. "nu vet jag i alla fall hur jag inte ska göra när jag blir stor" eller "du kan ha hårband på matchen och framför mål slänger du av de så kommer du skrämma målvakten" Då förstår ni kanske hur illa de va. Jag hoppas verkligen de blir lite bättre snart. För just nu är de ändå ett skämt. -håller tummarna-


Kommentarer
Postat av: ingrid

HAHA, jag diggar din kusin:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback