315.

Tror jag har bestämt mig nu. Förra veckan fick jag veta att jag skulle få välja en ny mobil eftersom den gamla inte gick att laga. Plus att den inte gick att få tag i på the phonehose längre. Jag blev ändå glad. Visst choclate mobilen var snygg men funka inte så jävla bra. Så nu bestämde jag mig för att skita i designen lite. Egentligen finns de inte direkt någon som jag fallit för. Men jag tror jag funnit en som jag kan tänka mig. Den är ganska ful (eller vanlig), men har en 3,2 megapixel kamera. En sak jag stör mig på dock är spaken. Jag hade ju spak på min måns telefon och den paja ganska lätt. Så är de värt de? Så här ser den i alla fall som jag funderar på:

Läs mer om den
här
 
image239

 

Kommentarer
Postat av: ingrid

vågar du verkligne chansa på en joystick:P?

Postat av: alle

kolla k770i, den bruna är assnygg!
och så den nya, lite dyrare hette K850i
(vet inte exakt vad de har för funktioner...)
men jag tror att den första kan vara värt att kolla in iaf!!

2007-11-26 @ 18:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback