252.

Igår när jag och Andrea varit på Sticky och hämtat mina kära kläder som störande nog blev kvar där efter i torsdags, hängt lite på Mc donalds drog vi hem och såg på film. Så himla mysig kväll. Filmen var helt sjukt bra. En av de bästa filmer jag sett. Fightclub. Jag har hört massa bra om den men inte riktigt haft orken. Men när Simon varit snäll och bränt den så tog vi oss i kragen och kolla. Om jag ska vara ärlig tvivlade jag lite på att jag skulle tycka den va bra, känn in namnet liksom. Jag brukar inte gilla värsta fight-filmerna så jag var ganska opepp från början. Trött som ett as också. Men de försvann snabbt och vi blev peppade att se hela även om klockan blev mycket. Både jag och Andrea var helt, omg va bra den är. Så de va bara att se klart hela, de gick inte att bara sluta mitt i liksom, även om ögonen gick i kors. Se den gör de verkligen!  Kolla bara Brad Pitts muskler liksom. Haha, vi är överrens om att de är lite overkill jag och Andrea. Men ändå snygg. De hade så jävla sköna roller. Hela filmen va så skön och slutet var så bra. Åhh jag gillar verkligen den filmen. Ska se den igen, de måste jag.

image189

Kommentarer
Postat av: Andrea

helt klart top 10.

2007-10-16 @ 16:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback