255.

Okej nu skämms jag nästan på riktigt. Min bloggning är USEL. Jag är verkligen ledsen men nu är de helt fullt upp. Jag har skolan som just nu dränker oss i saker och göra och sen har jag handbollen som tar upp väldigt stor del av min lediga tid. Där emellan måste jag hinna med och umgås med alla jag håller så kärt, så bloggen bort prioriteras lite.. Förlåt. Men jag hinner inte ens sätta på datorn vissa dagar. Fatta datorn är egentligen mitt liv då förstår man hur mycket jag har att göra egentligen. Denna veckan ut tror jag inte jag kommer ha så mycket tid till bloggen och kanske inte nästa heller. Men sen är de älskade lovet här och DÅ, då lovar jag att komma tillbaka med nya krafter. De finns så mycket att blogga om ska ni veta. JAG KOMMER TILLBAKA DE LOVAR JAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback