170.

torsdag 6/9, Pustervik, 18+
Billie the vision & the dancers
(hanna 18 år FFS!)

fredag 7/9 Liseberg
Håkan Hellström
(steffi 18 år FFS!)

söndag 9/9 hela världen överallt
(jag 18 år FFS)

Förstår ni vart jag vill komma. Nej de förstår jag att ni inte gör. Jag är i alla fall irriterad. Jag vill så sjukt gärna se Billie. Funderar på att banga att jag lovat att inte gå ut med falskaleg sista månaden innan min 18 årsdag. Bille the vision & the dancers är värda. Så bra. Jag måste se dem. Jag bara måste. Sen på fredag är de ju Håkan också. Shit asså. Den killen har gett mig så sjukt massa minnen. Hans låtar har fått mig att både gråta och skratta genom åren. Även om de va längesen sist. Så är han en helt annan grej live ändå. Han är en så kallad tradition i mitt liv. Håkan var speciell, är speciell, kommer alltid vara speciell kanske på olika sätt. Vem vet. Men i mina ögon kommer han alltid vara speciell.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

:/ jag viiill.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback