172.

Jag önskar jag vore plugghäst. Varför kan inte jag vara den personen i klassen som alltid har gjort läxan och har koll på allt? Jag fattar inte. De funkar bara inte för mig. Förra veckan tappade jag bort 3 viktiga papper, första veckan liksom. Slarvemaja kan jag kallas. Men igår tog jag tag i mitt liv och fixade ihop en pärm till skolan. Så nu ligger den där i skåpet och värmer mina förvirrade papper, de känns bra. Kanske kan jag få ordning på mitt liv nu till sista året. De 9:e första åren var jag ändå tjejen med koll, för de mesta i alla fall.. Men nu de två senaste åren har de varit k a t a s t r o f. Men jag har tagit nya tag. Ny pärm och idag har jag till och med gjort dagens designläxa. Hoppas alla målar ett kors i taket för min skull nu.

image151

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback