207.

Fredag igen äntligen. Jag önskar de kunde vara helg hela veckan om så himla mycket skönare. Fredagar är verkligen en hatdag i skolan. Vi har liksom matte, svenska och historia. Inte så roligt om man säger så. Men den här fredagen va faktiskt helt okej. Matten va trevlig, svenskan va riktigt rolig tack vare Axels felsägning på röst och bröst under diktläsandet. "Då vet vi vad du tänker på.." haha. Sen fick jag också en väldigt fin 18 års present av Ingrid. Snyggaste sjalen ja tack liksom. De är tur att hon vet vad som är snyggt den unga damen. Tjejen med koll ska jag kalla henne eller kanske Snygg-Ingrid, jag har inte riktigt bestämt mig ännu. Stort tack ska sötisen ha i alla fall. Nu ska jag sova så jag blir snygg och fresch till imon. Jag har nämligen riktigt ont i magen, suck suck suck. By the way har jag tränat handboll idag, massa boll har jag kastat. Yey!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

jag blir ju generad :P Men varsogod och tack! Puss hej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback